Colton Haynes

See Colton Haynes nude photos & videos at Mr. Man, PornHubInstagram (Tagged), Pinterest, Snapchat (c0ltonhaynes) & Tumblr. Follow Colton Haynes on his Official SiteFacebook, Twitter, Wikipedia & YouTube (Official). Watch him nude in ‘American Horror Story: Cult‘, ‘Look‘ & ‘Rough Night.’ Also see Cody Christian, Evan Peters & Tyler Posey (Actors). Contact Colton Haynes!

https://guycandymag.tumblr.com/post/165166777380/colton-haynes-see-more-at

Colton Haynes nude

FINAL chance to join the cast of American Horror Story on set! Score a walk-on role, meet Evan Peters for lunch, plus get a chance to grab lunch with Billie Lourd, Sarah Paulson and Emma Roberts. Use “CULT” at checkout for 100 bonus entries! ENTER: bit.ly/Final-Chance-AHS-YOU ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Hey y’all, super excited to invite YOU to join the cast for a walk-on role in American Horror Story! It’s going to be a lot of fun on set—you’ll see what we’re up to, get your costume and makeup done, and MORE. Enter HERE: bit.ly/Walk-on-Role-AHS ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

📷 x @thetylershields x 📷 ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Too much fun celebrating @praisethelourd 's Bday 🙂 Rainbows, water slides, & food trucks...the best 🙂 Happy Bday boo!!!😘❤️ ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

📷xxx @gucci xxx 📷 ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

📷 xxx @gucci xxx 📷 ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Bday crew! Our Dance/Karaoke game was strong last night lol 😍😝😍 Can't thank y'all enough for making yesterday so special ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

I had the most incredible birthday of my life. I can't believe @jeffleatham made me a gigantic floral elephant...couldn't love u more 🙂 I'm still in shock. Thx #TeamLeatham for makin this such a special day!!!:) ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Let the sunshine in! Thank y'all for all the incredible birthday messages! I've cried 50 times already today 🙂 Happy tears 🙂 📷 x @jeffleatham ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

The only way @charliecarver & I show up on set of Teen Wolf. Can someone get us coffee pls. Thx ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Guess who's back in Beacon Hills? Catch the #TeenWolf premiere July 30th at 8/7c #JacksonWhittemore 😈😈😈 @charliecarver ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

You guys...ROUGH NIGHT is still in theaters so pls go see it. I still can't believe I got to work with Scarlett Johansson, @jillianbell , @ilanusglazer , @zoeisabellakravitz , Kate McKinnon , @paulwdowns , @mrryancooper , & @lilroocher 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

If I'm not laying in water like this drinking endless amounts of Rosè very soon...I'm gonna have a meltdown...I apologize in advance @jeffleatham & to everyone in my life who could possibly be affected by my vacation envy rage. A tan line would bring me to tears...tears of joy. ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Schön Magazine 📷 x @jackwaterlotstudio 🔥 ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Have y'all listened "Craving You" yet? @travisatreo & I had a blast singin our take on the song by Thomas Rhett & @marenmorris . Get it on ITunes 😉 ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Carina was in rare form, Emily looked like a supermodel, Jarett laughed so hard in this photo he almost passed out, & I am slowly becoming Annie Lennox ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

When learnin lines at work...I like to wear shower caps & act real real natural lol ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Sunday shoppin with this beautiful human @jeffleatham . He's teaching me how to become addicted to everything in Kelly Wearstler & it's working ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Beverly Hillbillies ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

#tbt When @allymaki & I used to dress like we were in Vogue. We were style innovators 😂 ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Maybe he's born with it? Or maybe his hair is the same texture of this shag carpet. 📷 x @jeffleatham 🙀🙀🙀 ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Celebrated the gorgeous @khloekardashian last night with @jeffleatham 😍🔥😍 #HappyBirthdayKoko #PhotoboothLove ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Lazy Sundays are my favorite 🙂 Glad ur home @jeffleatham 😍 ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

This is a public service announcement. Nobody wants abs anymore right? Lol ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

Happy #nationalselfieday lol ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

American Horror Story Season 7...Already feels like home 🙂 So excited @mrrpmurphy ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

My little baby @allymaki is not only making her late night debut on @teamcoco tonight...but it's also the 2nd season premiere of her show "Wrecked" on TBS!!! I'm so proud of you Al. Thinkin back on when we would try to help ea. with auditions but laughed the whole time so we gave up lol. And who could forget your notorious lyrics to California Girls lol. So proud of u!!! Ur gonna kill it!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ... See MoreSee Less

Colton Haynes nude

So happy to spend Fathers Day with @mrcheyennejackson @jasonrlandau @jeffleatham & the most beautiful kiddos in the world 🙂 #Willow #Ethan . #GOALS #Quiche lol ❤️ ... See MoreSee Less

Show More Photos!